Od 25 lutego do końca maja, Carrefour Polska po raz kolejny będzie uczestniczyć w ogólnokrajowej akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”. To już IV edycja akcji, w której sieć bierze udział.
Organizatorem akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”jest wydawnictwo MURATOR S.A. Akcja zainaugurowana zostanie na łamach miesięcznika „M jak Mama” i trwać będzie od 25 lutego do końca maja.
Carrefour Polska jest partnerem akcji od jej początku, czyli od 2010 roku. Od tego czasu wspiera inicjatywę, która ma na celu promowanie właściwych wzorców zachowań społecznych ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb przyszłych mam. Poprzez udział w akcji, Carrefour przyłącza się do grona instytucji, które uświadamiają polskiemu społeczeństwu, że pomagać może każdy i wszędzie.
Kobieta w ciąży bez wątpienia ma prawo do szczególnych względów, o czym powinien pamiętać każdy z nas. Carrefour, jako jedna z największych sieci handlowych, ma możliwość dotarcia z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców, dlatego już po raz czwarty zgodziliśmy się zostać partnerem akcji. Zdajemy sobie sprawę z potrzeby szerzenia w społeczeństwie świadomości na temat pomocy kobietom ciężarnym, dlatego takie inicjatywy zawsze będą nam bliskie - mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR Carrefour Polska.
W akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” wezmą udział wszystkie hipermarkety Carrefour w Polsce. Przy sklepowych kasach wyeksponowane zostaną specjalnie przygotowane plakaty, które informować będą klientów sieci o tym, iż pomagać można również podczas codziennych zakupów. Wystarczy ustąpić miejsca przy kasie sklepowej lub pomóc przenieść koszyk z zakupami. Dodatkowo w sieci telewizyjnej Carrefour TV emitowany będzie specjalny spot reklamowy przypominający o potrzebach kobiet w ciąży.
Jeszcze przed rozpoczęciem akcji, w trosce o komfort kobiet, na większości parkingów należących do Carrefour wydzielone zostały miejsca postojowe dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. W wybranych Galeriach Handlowych Carrefour, znajdują się pokoje dla matki z dzieckiem, przestronne pomieszczenia wyposażone są w przewijak, umywalkę, mydło i ręczniki, kosz na pieluchy oraz fotel, w którym matka może nakarmić dziecko. W hipermarketach sieci Carrefour kobiety mogą też skorzystać z dedykowanych - z szerszym wejściem - kas dla kobiet w ciąży i osób niepełnosprawnych, w których obsługiwane są poza kolejnością.
„Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży” to kolejna akcja społeczna, do której przyłącza się Carrefour Polska jako firma odpowiedzialna. Każdego roku firma bierze udział w takich wydarzeniach, jak Wielka Orkiestra Społecznej Pomocy czy przedświąteczna zbiórka żywności organizowana przez Banki Żywności. Udział w akcjach społecznych to jeden z wielu elementów społecznej odpowiedzialności biznesu firmy – realizując wytyczne strategii zrównoważonego rozwoju, we współpracy z takimi partnerami społecznymi jak Caritas czy Stowarzyszenie „Niepełnosprawni dla Środowiska EKON”, Carrefour Polska realizuje projekty mające na celu m.in. dożywianie dzieci i aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/carrefour-w-trosce-o-przyszle-mamy